Meest gestelde vragen

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een email met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling, met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen annuleren door een email met uw bestelnummer te sturen naar info@bedankjes-plaza.nl. Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.

 

Ik heb een product op mijn wensenlijstje staan maar ik kan deze niet meer bestellen.

Het assortiment wijzigt regelmatig en het kan zo zijn dat het product niet meer in het assortiment zit. Indien u ons een mail stuurt met uw gewenste product, dan zullen wij voor u proberen deze alsnog te bestellen.

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Op onze site staat bij elk artikel aangegeven of deze op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, dan dient u rekening te houden met een levertijd van circa 3 weken. Deze voorraadindicatie is wel een momentopname. Het kan zijn dat er tussentijds wijzigingen plaatsvinden, waardoor het mogelijk kan zijn dat uw bestelling toch niet direct geleverd kan worden. U krijgt hier dan uiteraard bericht over.

 

Hoe zit het met de verzendkosten?
Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt u € 7.25 verzend-en administratiekosten. Mocht uw bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt Izdivac Plaza de extra verzendkosten. U hoeft dus niet te betalen voor nalevering.

 

Standaard hanteert Izdivac Plaza de volgende verzendkosten :

Paketten binnen Nederland

Pakketten tot 10 Kg                           € 7.25
Pakketten van 10 tot 30 Kg                € 12.95

Pakketten Belgie/Duitsland
van 0 gram tot 2 Kg                             € 13.00

Van 2 kg tot 5 kg                                €20,-

 

Voor bestellingen vanuit buitenland graag telefonisch of per mail contact opnemen

 

Pakketten zijn altijd te traceren met track en trace van Post.nl

 

Bij afhalen in de winkel geen extra kosten.

 

Levering wordt alleen gedaan na volledige betaling via bankrekening

 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven er naar om uw bestelling binnen 7 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit geldt uiteraard voor voorradige producten.

De levertijd is van veel dingen afhankelijk: aantal, soort product, nabewerking, etc

Afhankelijk van de uitvoering (wel/geen persoonlijke bedrukking), het gewenste aantal attenties en de feestmaand, kan dit per product verschillen.

Noteer op uw bestelformulier de gewenste datum, als wij niet aan de datum kunnen voldoen zullen we dit direct doorgeven.

 

Als algemene regel: bestel je bedankjes op het moment dat je weet wat je wilt bestellen en hoeveel je wilt bestellen. Op het bestelformulier kun je aangeven in welke week je de bestelling geleverd wenst te krijgen. Wij nemen je bestelling op in ons productieschema en zorgen voor een stipte levering. Zo heb je er zelf geen omkijken meer naar. Je kunt ook dit beter maar geregeld hebben tenslotte.

 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De overige producten, tenzij anders vermeld op onze website, kunt u ruilen of retourneren. U heeft een zichttermijn van 7 dagen. Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kunt u de producten in de originele verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, gefrankeerd naar ons terugsturen. Wij vragen u wel een begeleidend schrijven bij de zending te voegen, zodat wij weten dat het pakket van u afkomstig is. In deze begeleidende brief graag uw gegevens en het bestelnummer vermelden. Tevens in de brief vermelden of u het artikel wenst te ruilen of retourneren. Mocht u het product retourneren, dan graag uw bankgegevens vermelden zodat wij de terugstorting in orde kunnen maken. De kosten worden binnen de wettelijke termijn van 30 dagen naar u teruggestort. Wij streven er echter naar om dit binnen 2 weken na ontvangst van uw retourzending gerealiseerd te hebben. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Ons retouradres is: Izdivac Plaza, Putselaan 13A, 3072 CA, Rotterdam

 

Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 010-4858616 of 06-55282955. Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens. Vervolgens ontvangt u een e-mail/sms met daarin alle bestel- en betaalgegevens.

 

Hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je vragen? Gebruik onze chat, snel en handig of gebruik het emailformulier
maar je mag uiteraard ook altijd bellen voor persoonlijk advies.

Telefonisch kan je ons bereiken op
010-4858616
06-55282955 (whatsapp/Facetime mogelijk)

 

 

Hebben jullie ook een winkel?

Wij hebben een winkel in Rotterdam, al onze producten staan ook in onze winkel.

De openingstijden zijn:

Maandag t/m Zaterdag van 11:00u tot 19:00u

Zondag: Alleen op afspraak

Adres:

Putselaan 13A

3072 CA, Rotterdam

 


Design by Internetconsumer
Bedankjes Plaza © 2024